19 maja 2013

WEEKEND !

Cześć ;) 
Mam ostatnio coraz większe luzy, wiec mogę chodzić z aparatem i coś dla was robić
uwierzcie mi, brak kompletny czasu. Chce po prostu dokończyć ten projekt do końca
dobrze, bez błędów i poprawek. Ostatnie zaliczenia teraz. 
Najprawdopodobniej we wtorek egzamin ustny z ang. trochę się boję, ale to tyko kilka min.
OK. ale ni o tym przyszłam wam tu dziś pisać. 
Wczoraj o 1 z lekkim opóźnieniem, bo oczywiście autobus numer 1 jak go potrzebuję szybko,
spóźnia się, i potem jada jeden za drugim. Wczoraj spotkałam się z weroniką. 
Zrobiłam sobie małe zakupy takie jak zwykła biała bluzka, którą będę potrzebowała do DIY
i puder bo mi się skończył. Następnie ruszyłyśmy do 99p. i kopiłyśmy trochę słodyczy, 
i poszłyśmy sobie do Castle Park. Spędziłyśmy tam chyba ponad 2 godziny
siedząc sobie słuchając 1D i Janoskians. 





i teraz was z lekka może zanudzę.
Po kolei otwierałam cukierki z 1d i robiłam im zdjęcia. 
z Ronnie zjadłyśmy może z 10 ich tylko ... reszta nadal leży.


































potem wróciłam do domu i miałam grilla, z którego jadłam tylko chlebek z grilla xd 

a na następny dzień, czyli dziś, po obiedzie postanowiliśmy iść na miast i zrobić małe zakupy.

jedną z rzeczy jaka kupiłam jest torba w River Island <3






Mama na swoje urodziny dostała kartę do Boots na 20 funtów!
postanowiła że kupi sobie jakieś perfumy!
wąchała wszystkie i jedyne jakie jej się podobały 
były SOMEDAY BY JUSTIN BIEBER
do tego były w promocji, wiec do wspólnego użytku 
kopiłyśmy <3






czyli perfumy someday, miałam całkowicie ZA DARMO
bo na karcie było 20 funtów, a one kosztowały nie całe 19 !

Płacąc w River Island zapytalam pani, czy nie wie, czy nie potzrebuja kogoś do pracy
i pani mi powiedziała, ze na chwile obecną nie, ale na wakacje na pewno kogoś będa szukac
i kazała zostawić mi swój email i numer telefonu, że jak będzie coś wiedziała, to do mnie sie odezwie
w tedy bede mogła przynieś swoje CV
Wzięłam sobie równiez przez przypadek gazetkę od nich i wpadłam na pewien pomysł.
Może w następnym tygodniu, zrobiłabym dla was tutaj, oraz moze video
przegląd prasy TRENDY NA ZBLIŻAJĄCE SIE LATO.
CO WY NA TO ?
















mam nadzieje, ze jeszcze tylko ten tydzień i juz koniec szkoły
i będę mogła do was normalnie systematycznie pisać.
Miłego tygodnia papa <3






3 komentarze:

  1. Becia, poczekamy na Ciebie ten tydzień! Powodzenia!
    Trzymam kciuki,żeby Ci się wszystko udało. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Czekam na kolejne .

    OdpowiedzUsuń
  3. no musiałam wszystkie cukierki osobno fotografować -.-

    mosz w nagrodę http://liivki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń