17 kwietnia 2013


Hej. Przyznam się Wam szczerze, że chyba oduczyłam się do Was pisać. Dłużej myślę zanim pisze, a jak przeczytam, to porażka. 
Przed wyjazdem wraz z moją mamą zamówiłam kilka rzeczy z ebay. Moja mama na święta dostała maszynę do szycia, wiec mogę kupować ubrania, a potem je skracać itp.
Sama postanowiłam tez trochę podziałać, dlatego przed wyjazdem zamówiłam sobie na ebay ćwieki. 100 złotych ćwieków, małych za zaledwie FUNTA !!


Kolejne, niespodziewanie, podczas pobytu w PL dostałam od mojej cioci 3 małe woreczki z ćwiekami, bo ona przy nich pracuje. 
czarne.

złote

i srebrne

Dziś również wybrałam się spontanicznie na miasto w celu zakupienia zwykłej męskiej białej koszuli.
Która zakupiłam w rozmiarze s w tesco za zaledwie 4 funty.


oraz różowy barwnik do tkanin w pasmanterii za 3 funty.


w skrócie mówiąc szykuję dal was sporawo filmików DIY jak i oczywiście postów na blogu.

Mam nadzieję że uda mi się to przekazać do was w ciekawej formie.
do zobaczenia wkrótce <3









4 komentarze:

  1. Ile ćwieków wow :)
    Niecierpliwie czekam na następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie Becia! tęskniliśmy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie zamierzam sobie kupić parę ciekawych rzeczy, aby wykonać jakieś diy. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietne te ćwieki! ;> Z niecierpliwością czekam na nowy filmik. Szczerzę mówiąc to trochę stęskniłam się za Tobą i tym Twoim mega uśmiechem :P Pozdrawiam i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń