25 października 2012

random

brak weny sprawia, ze mało tu przebywam, mam dużo pomysłów, ale gdy zaczynam coś pisać
odechciewa mi sie, i rezygnuję. Muszę to własnie zmienić. A może chcecie tutaj coś wy?
nie wiem co, jakies zdjecia na jakiś temat czy coś??
teraz bede miala ponad tydzień wolnego, wiec na pewno ruszę z projektem DIY.
mało mam czasu dla siebie ostatnio... cały czas coś robie do szkoły.
ostatnio znalazłam chwilkę i porobiłam troche zdjec. 















pytacie czy zdjęcia są profesjonalne, NIE.
są robione moim kochanym Nikonem D5100 i podstawowym znienawidzonym obiektywem
który sie psuje 18-55
aparat stał na statywie, a zdjecia były robione pilotem, który byl świetnym zakupem.
na ebay, fakt nie oryfinalny, ale za zaledwie funta, a działa :O 
zdjecia wszystkie przerabiałam w photoshop lightroom.

to chyba na tyle.. jesli chodzi o te zdjecia,
mój pokój już powoli nadaje sie do stanu używalności.
ale jeszcze nie bedzie wam pokazany xd

co jeszcze? na koniec może pokaże wam moje 3 prace, nad którymi spędziłam wiekszość 
swojego wieczoru, i chyba po raz pierwszy jestem zadowolona ze swojej
pracy. xd



to tyle, trzymajcie sie, piszcie pomysly. i czkajcie z cierpliwością na nowości :) 





7 komentarzy:

  1. plecak i spódniczka.
    i zdjęcia urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o mogłabyś napisać skąd czerpiesz inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak nauczyłaś się tak genialnie rysować ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz zajebisty kolor włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. albo mi się wydaje, albo trochę schudłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, na serio wyglądają jak profesjonalne! :D aż dziwne, że coś za tak małą cenę z ebay'a działa xd pozdrawiam ♥ obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś.
    zapraszam do mnie http://nahiehd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń