8 października 2012

be alright

na początek, nuta, która chodzi mi po głowie, od wczoraj. 
nie wiem czemu nie słyszałam jej wcześniej, podejrzewam że nie wszystkim przypadnie do gustu :P 


i teraz mogę zacząć normalnie wpis. Byłam dziś się spotkać z Monika, okazało się, że jej też 
się nie chce chodzić na ang. tak samo nie mam jej na lekcjach. :P 
nie wiem muszę pogadać z mamcia, czy chodzić tam... 
na szybko wpadłyśmy do 99p, i zakupiłam kilka rzeczy, pierwsza rzecz, to sok
arbuzowy, jestem wielką fanką wszystkiego co ma smak tego owocu, 
do tego lód, oh yeah. tego mi brakowało.


jesli jesteśmy już przy napojach, chorowałam na jakis kubeczek, które będę mogła zabrać
zimą do autobusu, jak jadę do szkoły, gdzie mogę się napić gorącej czekolady, czy herbatki
wszędzie były po 8, 10 funtów, gdzieś żal mi było dac tyle za zwykły kubeczek,
no i piękny różowy znalazłam własnie w 99p.



i standardowo, żelki, są to chyba jedyne słodyczy które lubię, Nie lubię czekolady.. ani innych
takich rzeczy :P tylko żelki. 
i oczywiście ulubione to arbuzowe, tu macie kilka zdjęć z "zabawy" nimi :) 






i ja miłośnik świeczek, wypolowałam mega świetną świeczkę w 99p.
zapach truskawki w kremie czy coś takiego.
pachnie pięknie ciekawe czy też tak jak sie pali, jeśli tak. to trzeba będzie ich więcej
zakupić do nowego domu :)



i na koniec chce poruszyć taki główny meta tego wpisu. czyli czapek zwanych beanie hat
ostatnio widziałam gdzieś zwykła czarą, i chciałam zakupić, 
ale jakoś tak weszłyśmy z Monią do River Island na męski dział, 
i zakochałam sie w bordowej <3
założyłam i mega meega. i zamierzam kupić sobie ich troche na zime, 
bordową , czarna i szarą :) 
mega pasuje do wszystkiego, zresztą tu wam daję trochę zdjęć które znalazłam na szybko w internecie
napiszcie w com, czy wy lubicie takie czapki, do czego noście, i jakie kolory macie :) 

w takich czapkach można spotkać dużo gwiazd. 


najlepsze jest to ze sa one zarówno dla mężczyzn





jak i dziewczyna, czy to w sukience, czy ubranej na sportowo ;)






















sama posiadam tylko jedna czapkę, ale jest ona trochę w innym stylu, ale kocham ja 
tak samo <3 



nom. wiec to by było na tyle. 
może lekki spam zdjęciami ;) 
ja teraz mykam odrabiać lekcja,
muszę napisać wypracowanie na ang.
i zrobić pomysły do abc books.
Oo. ciężko będzie. do tego wstać o 6 Oo
katooorga .

Miłego dnia <3 









4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie czapki! Sama mam jedynie czarną..
    Ile kosztowały te w river island? Proszę o odpowiedź na moim blogu. (:
    youre-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też planuje zakup takiej czapki są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo mi się podobają takie czapki, ale nie mogę jej nigdzie znaleźć :x

    OdpowiedzUsuń