8 marca 2012

haul

dawno mnie nie byłooo wiem. ale nie mialam co dodawać.
a dzis przychodzę na szybko zeby pokazać wam moje dzisiejsze zakupy ; )


ok. pierwszym sklepem jaki dziś odwiedziłam, był NEW LOOK ktory kocham
i akrat było mnóstwo rzeczy na sale ale kupiłam z nich tylko jedną rzecz a mianowicie luzeczkę
fakt rozmiar dość duży bo aż 16 :O ale wlasnie świetnie opada na ramie i jest taka leciutka 


i 2 małe hm.. nie wiem jak to nazwać, a nie pamiętam jak to sie nawet nazwa po ang.
ten jest taki rażący różowy, czego na zdjęciu nie widać 


oby dwa w tej samej cenie.


ok kolejny sklep to h&m i zakpiłam kolejną sukienkę na 18. ! 
jestem nią tak zauroczona.. mój materiał, przepiękne, i MEGA TANIA !
tylko nie wiem czemu zauważyłam to w domu, na metce przy sukience jest moj rozmiar 10
a na metce od sklepu ta z cena jest 14 Oo 
ona jest taka fioletowa, mało to widać na zdjęciach.


i uwaga cena !!!!
tyle kosztowała :


przecenili ją najpierw na 10... potem na 7...
a ja przedstatnia kupiłam za 

kolejna rzecz to zwykła bluzeczka, kupiłam, bo nie posiadam zadnej fajnej jak chodze na gym


i na koniec byłyśmy po zeszyt do szkoły i po jakieś picie w 99p.
i spostrzegłam książkę, a z racji tego, ze ja uwielbiam czytać wszystko,
+ okładka zachęca. wiec za zaledwie funta, mam kolejną książkę




ok na koniec daje wam piosenkę którą słucham dziś cały dzień

replay & replay & replay 



Miłego wieczorku ;**















4 komentarze:

  1. Świetne zakupy. A zwłaszcza ta pierwsza bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa , cudna ta niebieska bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Bardzo mi się podoba :*
    Obserwujemy? :)


    zapraszam do mnie, chłopaka interesującego się modą :D
    http://boyfashionxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, new look ma genialne ciuchy <3
    Piekna pierwsza bluzka i sukienka z hma. I tylko za 5 funtow : oo
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń