18 marca 2012

Braintree

Jak większość wie dostałam kilka dni temu list z mojej nowej szkoły... interview na moje 18 urodziny.
możliwe ze wam wspominałam, że do szkoły będę uczyła się w inne miejscowości
z racji tego że tam jeszcze nigdy nie byłam, a 2 dni po powrocie z Polski, muszę już tam jechać
wybrałyśmy sie z Moniką do Braintree. oby dwie nie znałyśmy tego miejsca, pierwszy raz tam.
Bałyśmy sie jak nie wiem, ale szkołę znalazłam, wszystko zakończyło sie dobrze :D 
Pomijając to, że zmokłyśmy masakrycznie ! 

Tak jak mówiłam, pogoda niestety pogoda nam nie dopisała, wiec za dużo zdjęć nie ma.
pierwsze co odwiedziłyśmy był Paundland. Kupiłyśmy trochę słodyczy :D


przeklęte lizaki które najpierw dwa nam wpadły do kanału...
a potem Monika otwierała go chyba z 15 min !!

następnie kupiłyśmy rzeczy na dzień Matki, nieliczni pewnie wiedzą, ze w UK dziś 18 marca obchodzi sie Dzień Matki. Moja mama sama zdecydowała , że chce dziś obchodzić, 
Kupiłam jej wielkiego miska, kolczyki, i kartkę ;)
i chyba ostatni zakup to 2 pary okularów.



i potem ruszyłyśmy w stronę Bus Park.. wprost przed nosem odjechał nam autobus....
i czekałyśmy pół godziny na następny.. wiec ruszyłyśmy jeszcze po coś do picia
do polskiego pobliskiego sklepu 


i potem czekałyśmy, znów w Bus Park na nasz autobus.




i następnie przyjechał autobus... jechałyśmy ponad godzinę -.- 

wjeżdżając do Colchester czekał na nas wielki korek... ale na szczęście 
wszystko poszło ..
Na koniec Nikon ;) i miłego weekendu wam życzę ;D













2 komentarze:

  1. ale ładne okulary! :D
    + Bardzo lubię twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. haha to widać że dzień udany ! :D
    więcej takich notek! :)

    OdpowiedzUsuń