28 grudnia 2011

wracam !

cześć wam. ;)
łoo. oj taak. dawno mnie tu nie było <3
teraz wracam.. bo mam z czym.
przedwczesny prezent na 18 <3 NIKON D5100 <3
do tego troche innych dodatków ale o tym innym razem ;)
jutro idę jeszcze po statyw i będzie świetnie ; )
czy duzo sie zdarzyło.. to na pewno. nowi ludzie.
zauroczenie..  duzo cierpienia i łez.
niezbyt fajne święta..
ale teraz się uśmiecham.. mam zamiar pochłonąć się pasji :)
a wiec na koniec kilka zdj. pragnę potwierdzić że praktycznie pierwszy raz mam lustrzanke w rekach
wczesniej miałam jedynie sony alfa plapci <3 i na chwilkę podczas sesji z Beatka. Nikon D5000 ;)
a wiec zapraszam ^^










ok. to tyle. jutro wybieram się po statyw wiec po drodzę zawadzę do parku, pobawie się obiektywem Makro<3
ok. papa;**





9 komentarzy:

  1. mój wymarzony aparat <3 pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, to naprawdę miłe widziec jak marzenia się spełniają komuś innemu. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jak fajnie! :) ciekawe jak u ciebie się sprawdzi Nikon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu masz te zdjęcia takie małe ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Krejty jak klikniesz na zdj. to ci się powiekszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jej.. dzięki ^^ jaka ja tempa Oo.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej... marzę od dawna o takiej lustrzance! zazdroszczę !! <33
    świetny blog :)
    zapraszam cię również do mnie:
    http://malinowa-fashion.blogspot.com/

    ps moze obserwujemy?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam Nikona (na gwiazdkę). Cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń